SEGON SEMINARI VIRTUAL D'EL TELER DE MÚSICA: NO NOMÉS MÚSICA (PETITS CANVIS POSSIBLES)
Abans de tornar a reprendre les nostres formacions presencials sense les restriccions imposades per la pandèmia, us convidem de nou a tancar el curs amb una trobada virtual per compartir reflexions i propostes:
Què passa a l'aula quan fem música...?
Què hi podem aprendre?
Quines oportunitats ens ofereix per incloure a tothom?
Quines connexions podem fer amb altres àmbits? I amb l'entorn?
Quines petits canvis possibles tenim a l'abast?
Des d’El Teler de Música volem reflexionar amb vosaltres sobre totes aquestes qüestions, en el Segon Seminari Virtual d’El Teler de Música, a través de la plataforma zoom.
EL TELER DE MÚSICA
El Teler de Música és una iniciativa d'emprenedoria social de la Fundació l'Arc Música. Un centre de recursos on-line, propostes didàctiques i reflexió compartida per a professionals que fan ús de la música com a eina educativa, des de 2012.
Què hi trobareu?
- Un banc de propostes didàctiques musicals organitzades per etapes educatives amb noves propostes que s'afegeixen mensualment
- Un banc de repertoris que inclouen cançons, arranjaments instrumentals, dites, endevinalles...
- Una eina informàtica per poder fer les vostres programacions per cursos
- Una espai de reflexió mensual per compartir idees i discutir sobre educació
- Recomanacions i enllaços d'interès i un fòrum d'intercanvi amb altres professionals de l'educació i l'educació musical
- Cursos de formació presencials per a professionals que utilitzin la música com a mitjà
- I molt més...
Per conèixer-nos entra a www.telermusica.com