Workshop

Dimarts de Musicoteràpia: Digue'm quina música escoltes i et diré com ets

Organizer: Ressonant
22 of november

1 Season | 1.30 hours

Barcelona, C/ Rocafort 67, planta A-4

See map

15,00

Continuem als tallers setmanals!

Ressonant dedica un espai setmanal de contacte amb la música des d'una vessant terapèutica. Oferim recorreguts vivencials a través de diferents eines de Musicoteràpia.

 
Tractarem diversos temes i tècniques a nivell experiencial, perquè creiem que la millor manera d'integrar un coneixement és experimentant-lo.

 

 

El taller que oferim el dia 22.11.2022., Digue'm quina música escoltes i et diré com ets:

- Fem servir un qüestionari d'autoconeixement

- Veurem la relació entre el nostre comportament i les nostres preferències musicals

- Explorem la diversitat de caràcters amb jocs musicals i expressius!

Days of training:
  • 22/11/2022
Language:
Catalan
Deadline to register:
21/11/2022
Contact:
info@ressonant.com
Trainers
Joana Martinez-Mora i Manel

Soc la Joana. Professionalment em dedico al que vull i em fa vibrar.  M'encanten les persones, m'interessa comprendre-les. Tinc 2 filles preadolescents. 

En l'àmbit professional he fusionat la meva passió (la música i la musicoteràpia) amb la gran fascinació per les persones i per com funcionen des de tots els nivells (físic, corporal, mental). 

M'agrada dir que soc facilitadora de procesos de canvi individuals y d'equip.

La meva metodologia de treball es nutreix d'eines com el coaching, el Treball de processos i la  música i la musicoteràpia. 

Sempre estic oberta i atenta a noves mirades per incorporar-les en el que fagi. Obsessionada en buscar noves eines que m'ajudin a millorr com a persona i com a professional per ajudar a les persones i als equips. 

More information

We use our own and third-party cookies to improve your experience and our services, analyzing browsing on our website. If you continue browsing we will consider that you accept its use. You can get more information in our Cookies Policy.

Tancar text