Course

(CAT) UKELELÉ, UKELELÀ! Cantem i toquem sense parar! MÒDUL 2

Online training | 20 hours
50,00

Aquest curs està enfocat principalment per a tot el professorat que vulgui impulsar la pràctica instrumental amb l’ukelele (o ukulele, ambdós termes normativament acceptats en català) a escoles i instituts, però també per a escoles de música, conservatoris o a qualsevol altre espai on en sigui el protagonista, com ara projectes de música comunitària als barris, activitats extraescolars, centres de dia per a persones grans, grups de música en família, musicoteràpia, etc. 


El curs estarà dividit en 4 mòduls (0, 1, 2 i 3)

Després del mòdul 0 i 1 presentats anteriorment en aquesta mateixa plataforma, us oferim ara el 3r de la sèrie, el mòdul 2, per continuar endinsant-nos en el món de l’ukelele i la seva didàctica. Li direm 2 perquè és el mòdul on presentem acords de dos dits, escales i melodies de segon grau de dificultat.

A banda de generar propostes seqüenciades a partir de repertori d’arreu i de tots els estils, hem volgut compondre cançons inèdites i d'altres adaptades, davant del buit existent en català específic per a l’aprenentatge de l’ukelele.


El repertori i les propostes didàctiques que hi trobareu en aquesta formació estan pensades per a la seva aplicació progressiva des de 1r de Primària fins a l’ESO. Donat l’abast del projecte, als diferents mòduls hi penjarem material que sigui adequat per petits i per grans.

El mòdul 2 consta de:

- 20 videos, que inclouen totes les cançons proposades,  activitats de mostra i exemples amb petit grup;

- 3a part del nostre ebook Didàctica de l’ukelele a l’escola (61 pàg.) amb unitats didàctiques de cada cançó;

- partitures (per a l'alumnat simplificades o amb colors i per al professorat);

- àudios en format mp3 i les seves versions instrumentals;

- tots els materials de suport digitals que esmentem a les propostes per imprimir:

- tabulatures,

- cartells d'estructura i frases,

- esquemes harmònics o musicogrames,

- cartells de patrons rítmics,

- imatges de percussió corporal,

- postals i diagrames d'acords,

- cartells d'instruments, 

- fitxes per al cançoner de l'alumnat,

- cartells d'escales i fitxes per l'alumnat,

- diploma d'ukelelista,

- Escape Room d'avaluació final en format de gamificació Genially.

 

CONTINGUTS DEL MÒDUL 2:

Presentació del mòdul 2, repertori, seqüenciació i materials

- BLOC 1: Shortnin' Bread

- BLOC 2: Eleanor Rigby

- BLOC 3: Tot anirà bé

- BLOC 4: No rompas más

- BLOC 5: Oda a l'ukelele I (melodia)

- BLOC 6: Rumbejant amb l'ukelele

- BLOC 7: Oda a l'ukelele II (acords)

- BLOC 8: Spider Blues

- BLOC 9: Aloha 'Oe

- BLOC 10: El vals del G6

- BLOC 11: Avaluació i Bibliografia

 

Timetable:
No hi ha dates límit d'inscripció, ni caducitat, ni horaris. El contingut és online, és a dir, que està a disposició dels participants i cadascú pot accedir i visualitzar els materials al ritme de les seves possibilitats i temps.

Material needed to attend the training and / or recommendations for students:
Ukelele i afinador o aplicació per afinar.
Language:
Catalan
Contact:
ukeleleukelela@gmail.com
Others:
Aquest curs és la continuïtat del curs Ukelelé Ukelelà! Cantem i toquem sense parar - MÒDUL 0 i MÒDUL 1 disponibles a:

https://www.music.cat/ca/formacio/ukelele-ukelela-cantem-i-toquem-sense-parar-modul-0

https://music.cat/ca/formacio/cat-ukelele-ukelela-cantem-i-toquem-sense-parar-modul-1


Al MÒDUL 0 trobareu un ebook adjunt gratuïtament amb el recull de reflexions metodològiques, dinàmiques d’assaig, recursos, activitats, materials, consells d’higiene per a una pràctica segura, propostes organitzatives… és a dir, tot allò que hem après amb l’experiència d’aquests anys com a mestres d’ukelele en diversos projectes orquestrals a les escoles, escoles de música, tallers en família i formacions de formadors (64 pàg.)

Als MÒDULS 1 (50 pàg.) i MÒDUL 2 (61 pàg.) hi trobareu la continuació de l'ebook amb la presentació de cada cançó del nou repertori proposat, partitura, gràfics, objectius, punts tècnics / continguts i activitats específiques per a cada peça.

Comments:
Recomanem fer els mòduls 0 i 1 prèviament.

Tots els materials del curs son descarregables per ajudar-vos a fer més fàcil la vostra tasca a l'aula. Us preguem, sisplau, que en citeu els autors i que respecteu la nostra confiança no compartint-los amb terceres persones ni a pàgines web amb opcions de descàrrega sense el nostre consentiment. Moltes gràcies!

Estarem encantats de rebre els vostres comentaris sobre el curs, sobre com us funcionen les activitats, dubtes, necessitats o noves propostes!
Trainers
Violant Olivares

Formadora d'Ukelelé Ukelelà!

More information
Eduardo Hernández

Formador d'Ukelelé Ukelelà!

More information

We use our own and third-party cookies to improve your experience and our services, analyzing browsing on our website. If you continue browsing we will consider that you accept its use. You can get more information in our Cookies Policy.

Tancar text