En aquesta sessions s'explicaran els aspectes més rellevants del nou currículum a partir del Decret 175/2022 juntament amb unes eines i uns exemples de programació.
Els assistents obtindran unes bases per tal de tenir els eixos principals de la programació de l'aula de música de primària.
Es proporcionaran les eines necessàries per tal de poder presentar una programació d'acord amb la normativa actual.
Cada inscrit plantejarà el principi d'una situació d'aprenentatge (SA) que serà presentada per l'inscrit i que servirà com a mostra i enriquiment comú ja que es compartiran amb tothom.
QUÈ OFERIRÀ LA PRESENTACIÓ ?
SESSIÓ TEÒRICA. Dijous 20 de febrer
- Plantejaments generals per tal de programar: què tenir en compte, eines, dinàmiques, neuroeducació, etc.
- Aspectes més rellevants de la nova llei 175/2022: Competències, criteris d'avaluació, vectors, objectius de desenvolupament sostenible, etc.
- Consells i recomanacions per a Opositors
- Conjunt de documents que formalitzen la legislació vigent al voltant de la programació. Els documents estan penjats al blog i són d'accés lliure.
- Situacions d'aprenentatge. Propostes, idees i exemples programats.
- Exemple de graella de programació de l'àrea de MÚSICA d'acord amb el Decret 175/2022.
- Proposta de continguts mínims de cada un dels cursos de primària.
SESSIÓ PRÀCTICA. Dijous 27 de febrer
- Cada alumne/a plantejarà el principi d'una situació d'aprenentatge (SA) que compartirà amb la resta de companys a partir de la graella i les indicacions
- Discussió, valoració i aportació dels companys com a mostra i enriquiment comú a partir de les idees, eines i estratègies plantejades a la sessió teòrica. Els exemples aportats seran compartits per tots els inscrits amb el benentès que tothom se'ls podrà descarregar.
_____________________________________
MIRA QUÈ DIUEN 48 persones que han passat per aquesta formació:
CLIC AQUÍ