Curso

Fem comunitat! Recursos didàctics per a projectes comunitaris

Responsável por Carla Azanuy
13 do fevereiro

1 Sessão | 8 horas

Prat de Llobregat, Plaça de Pau Casals, 2, 08820 El Prat de Llobregat, Barcelona

Ver mapa

90,00€
55€
Desconto de 35€
MÚSICA COMUNITÀRIA (até 13/02/2027)


Què entenem quan parlem de “projecte comunitari”? Quins són els elements que es posen en joc a l’hora de dissenyar-los? Quins recursos didàctics i metodològics podem utilitzar per garantir un bon desenvolupament de les sessions? De quina forma es pot mantenir alta la motivació en grups nombrosos en els quals es barregen diferents característiques personals i contextuals?


Aquestes i d’altres qüestions seran el full de ruta del viatge que farem pel món dels projectes comunitaris dintre de les escoles de música i arts, recolzant cada concepte amb exemples reals i tenint l’oportunitat de viure una sessió pràctica amb els integrants d’un d’aquests projectes que ja compta amb més de deu anys de trajectòria.

Dia de formação:
  • 13/02/2027
Calendário:
De 10h a 14h i de 15.30h a 19.30h
Língua:
Catalão
Prazo para inscrição:
11/02/2027
Contato:
acem@acem.cat
Treinadores
Carla Azanuy

Carla Azanuy és graduada en Pedagogia Musical per l’ESMUC i té un màster en Musicoteràpia. Actualment és docent a l’Escola d’Arts en Viu del Prat de Llobregat, on coordina l’equip de professorat de l’àmbit de tecles i imparteix classes de piano, cor, ensemble, musicoteràpia, combo inclusiu, percussió inclusiva i orquestra de barri. També dirigeix la coral intercultural de l’Associació Sociocultural La Formiga.

Mais informações

Utilizamos cookies próprios e de terceiros para melhorar a sua experiência e os nossos serviços, analisando a navegação no nosso site. Se continuar a navegar consideraremos que aceita o seu uso. Você pode obter mais informações em nosso Política de cookies.

Tancar text