Workshop

Tast de coahing. Recursos per gestionar la diversitat a l’aula

Responsabile di Elena O'Callaghan
23 di gennaio

1 Sessione | 3 ore
35,00

A continuació detallem el programa d'aquest Taller introductori online: 

  • Entendre i contextualitzar les diferents necessitats educatives que poden aparèixer a l’aula (com el TDAH i altres dificultats cognitives o emocionals).
  • Sensibilitzar-se envers la diversitat de l’alumnat, desenvolupant una mirada empàtica i comprensiva davant les diferents maneres d’aprendre i relacionar-se.
  • Conèixer els fonaments del Coaching educatiu com a eina per acompanyar el creixement personal i professional del docent.
  • Explorar recursos i estratègies del Coaching que ajudin a millorar la comunicació, la motivació i la gestió emocional dins l’aula.
Giornata di formazione:
  • 23/01/2026
Orario:
De 10h a 13h
Scadenza per la registrazione:
21/01/2026
Contatto:
acem@acem.cat
619 90 13 08
Formatori
Elena O'Callaghan

Elena O'Callaghan i Duch és pedagoga, filòloga, mestra, coach i escriptora, especialitzada en el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH) i en Coaching educatiu i familiar. Com a mare de dos fills amb TDAH, ha combinat l’experiència personal amb la formació professional per oferir suport a famílies i docents. Va fundar TDAH Catalunya i el Centre e▫o▫c▫, i ha exercit càrrecs a la Federació Catalana d’Associacions de TDAH i a la Federació Espanyola d’Ajuda al Dèficit d’Atenció. Coach acreditada per la International Coaching Federation (ICF), imparteix formació presencial i en línia, així com sessions individuals i grupals, amb un enfocament en la gestió emocional, l’acompanyament familiar i el desenvolupament personal.


Maggiori informazioni

Utilizziamo cookie nostri e di terze parti per migliorare la tua esperienza ei nostri servizi, analizzando la navigazione sul nostro sito web. Se continui la navigazione considereremo che accetti il ??suo utilizzo. Puoi ottenere maggiori informazioni nel nostro Politica sui cookie.

Tancar text