Celeste Alías

PRESENTACIÓN

Professora de cant de l’estada de jazz i música moderna i del Taller de veu per a joves i adults

CURRÍCULUM

És una cantant inquieta, curiosa i eclèctica. El jazz li obre les portes a la llibertat interpretativa i la improvisació. Actualment és en una de les cantants més versàtils i originals del panorama vocal del país. Està en actiu en diverses formacions amb el resultat d’una intensa activitat concertística.
A nivell interdisciplinar té un fort lligam amb la poesia, l dansa i l'art plàstic.
En l'actualitat és professora del Conservatori Superior del Liceu de Barcelona.

Ver formaciones
19
julio
2021
Del 19
al 23 de julio de 2021
Del 19/07/2021
al 23/07/2021
6 horas
Escola Barnola
Avinyó
Taller de veu per a joves i adults
a cargo de Celeste Alías
T((e))MA - Festival Creativitat Musical d'Avinyó
63,00€
23
julio
2021
6.5 horas
Ruta itinerant
Avinyó
EL CARRER SONA - itinerari musical pel poble d’Avinyó
a cargo de Santi Careta, Gemma Baños, Sílvia Consegal, Laura Lacueva, Neus Plana, Andreas Tentschert, Marta Roma, Christoph Mallinger, Josep Cordobés, Sebastià Gris, Andrea Motis, Alba Careta, Celeste Alías, Magalí Sare, Irene Reig, Lucas Delgado, Rita Payés, Santi Careta, Eva Fernández, Manel Fortià, Marcel·lí Bayer
T((e))MA - Festival Creativitat Musical d'Avinyó
12,00€

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro sitio web. Si continuas navegante consideraremos que aceptas su uso. Puedes obtener más información en nuestra Política de cookies.

Tancar text