Curso

Educar en temps d'incertesa, quins són els aprenentatges individuals i col·lectius?

2 de junio

1 Sesión | 4 horas

Barcelona, Av. Drassanes 3, 3r 08001

Ver mapa

60,00

Proposem un espai formatiu on per una banda poder donar un marc i un espai de reflexió col·lectiva amb relació a tots els aprenentatges realitzats durant aquest curs i de l'altre consolidar les eines i habilitats amb les quals hem pogut acompanyar la gestió de la incertesa, el canvi i els impactes emocionals.

Dias de la formación:
  • 02/06/2021
Horarios:
De9.30h a 13.30h
Idioma:
Català
Fecha límite para inscribirse:
19/05/2021
Contacto:
acem@acem.cat
www.acem.cat
Formadores
Sara Carro

Licenciada en Historia y diplomada en Cultura de Paz

Más información
Lídia Casanovas

Educadora social i facilitadora de grups. Acompanya escoles i instituts en moments de canvi o dificultat des de fa deu anys. Especialitzada en la coeducació, les dinàmiques de discriminació i l’assetjament escolar, acompanya infants, famílies i professorat en diversos projectes a escoles d’arreu. Compagina el background teatral amb eines i habilitats de facilitació i lideratge.

Más información

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro sitio web. Si continuas navegante consideraremos que aceptas su uso. Puedes obtener más información en nuestra Política de cookies.

Tancar text