Course

1r Curs per a pianistes acompanyants de cor

In the charge of Paul Perera
From 16 of january to 14 of march of 2021

8 days | 60 hours

Barcelona, Barcelona

See map

350,00

Nova proposta de formació de la mà del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya per a pianistes i directors i directores amb coneixements de piano que vulguin adquirir recursos per a l'assaig amb cor.

Dirigit pel Paul Perera, aquest curs vol omplir un buit de formació que hi ha en l'àmbit pianístic i aportar recursos per formar-se en aquesta sortida laboral pels pianistes que pot ser l'acompanyament de cors així com donar eines als directors que no disposin de pianista a l'assaig.

 

CONTINGUTS

HARMONITZACIÓ: Recursos per a l'harmonització de melodies i com l'elecció d'una harmonia o una altra pot influir en l'expressivitat del cor i en l'assimilació del treball vocal a l'assaig.

PATRONS RITMICO-HARMÒNICS: Patrons d'acompanyament que poden funcionar de manera estàndard un cop tenim una melodia harmonitzada.

REDUCCIÓ DE PARTITURES: Com enfocar el treball sobre partitures harmonitzades per a cor a capella per tal de reduir-les al piano i extreure'n un acompanyament que pugui ajudar a l'assaig o a la interpretació en concert.

DINÀMICA D'ASSAIG: Com el pianista pot contribuir a la dinàmica d'assaig del cor ajudant en el muntatge, creant dinàmiques i atmòsferes, contribuint a fer més efectiu el treball vocal i com preveure i respondre a les necessitats del director.

PRÀCTICA D'ASSAIG: Posada en pràctica dels continguts treballats al curs a través de la interacció amb els alumnes del CURS DE DIRECCIÓ I PEDAGOGIA DEL CANT CORAL INFANTIL. Els dos cursos es desenvoluparan de manera paral·lela (mateix espai i mateixes dates) i els alumnes podran preparar petites intervencions conjuntes.

 

 

 

Days of training:
  • 16/01/2021
  • 17/01/2021
  • 06/02/2021
  • 07/02/2021
  • 27/02/2021
  • 28/02/2021
  • 13/03/2021
  • 14/03/2021
Timetable:
Dissabtes de 09.30 a 13.30 i de 15.15 a 19:15h
Diumenges de 10.00 a 14.00h.
Language:
Català
Deadline to register:
10/01/2021
Contact:
cursdireccio@scic.cat
Others:
El curs està reconegut pel Departament d'Ensenyament com a formació de 60 hores, 48 de les quals seran presencials i 12 de treball a casa (preparació de materials avaluables).
Per obtenir el certificat caldrà fer un mínim del 80% d’assistència. S’avaluaran les pràctiques de direcció i el treball de preparació previ.

En cas que el curs no es pugui realitzar a causa de les restriccions sanitàries, es retornarà el 100% de l'import de l'inscripció.
Comments:
Es treballarà sobre repertori per a cor infantil i/o veus blanques.

Es requereix formació panística prèvia. Si teniu dubtes sobre si podeu accedir al curs, poseu-vos en contacte amb nosaltres via correu electrònic.
Trainers
Paul Perera
More information

We use our own and third-party cookies to improve your experience and our services, analyzing browsing on our website. If you continue browsing we will consider that you accept its use. You can get more information in our Cookies Policy.

Tancar text