CAT
Criat en una família d'artistes, vaig començar a aprendre música i improvisació molt aviat a través de la bateria que vaig estudiar amb el meu pare, Thierry Hochstätter i les percussions amb Julio D'Santiago, a París amb Orlando Poleo i en un viatge d’estudis a Cuba amb Thomas Ortiz.
El 2000 vaig tenir la possibilitat d’interpretar a "L’enfant roi" i el 2001 a "Lumière", creacions de Maurice Béjart.
Vaig decidir convertir la música en una professió i vaig descobrir un especial interès per la percussió llatina i principalment cubana.
El 2014, vaig ser contractat com a músic i director a “ La R'vue Genevoise ”
Juntament amb Laëtycia Vumuka començo a donar classes de salsa cubana per a la fundació "cultura i trobada" i dins del col·legi de Saussure. Em vaig unir a la companyia de Rueda "Expressió de salsa". Junts, varem obtenir el títol de campió suís de Rueda el 2015 i un tercer lloc als campionats mundials de Rueda a Dinamarca el mateix any.
He evolucionat en diversos cercles musicals i he col·laborat amb diversos grups com Mouva,, Somogo, PerklmBa Cia, la VKFFB (orquestra de ball, Ginebra) i com a músic i director de “La R'vue Genevoise”.
L’octubre del 2016 em vaig incorporar a l’escola Dancefloor com a professor de salsa cubana i ensenyo feliçment aquesta disciplina.
Soc director del Festival "YA tu Sabes! Salsa Festival” de Ginebra.
ESP
Criado en una familia de artistas, empecé a aprender música e improvisación muy pronto a través de la batería que estudié con mi padre, Thierry Hochstätter y las percusiones con Julio De Santiago, en París con Orlando Poleo y en un viaje de estudios a Cuba con Thomas Ortiz.
Me interesé por el escenario y las artes escénicas muy pronto.
En 2000 tuve la posibilidad de interpretar a "L'enfant roi" y en 2001 en "Lumière", creaciones de Maurice Béjart.
Decidí convertir la música en una profesión y descubrí un especial interés por la percusión latina y principalmente cubana.
En 2014, cuando fui contratado como músico y director a "R'vue Genevoise"
Junto con Laëtycia Vumuka empecé a frecuentar el mundo de la salsa en fiestas y convenciones. Comienzo a dar clases de salsa cubana para la fundación "cultura y encuentro" y dentro del colegio de Saussure. Me uní a la compañía de Rueda "Expresión de salsa". Juntos, obtuvimos el título de campeón suizo de Rueda en 2015 y un tercer lugar en los campeonatos mundiales de Rueda en Dinamarca el mismo año.
He evolucionado en varios círculos musicales y he colaborado con varios grupos como Mouv ,, Somogo, PerklmBa Cia, la VKFFB (orquesta de baile, Ginebra) y como músico y director de "La R'vue Genevoise".
En octubre de 2016 me incorporé a la escuela Dancefloor como profesor de salsa cubana y enseño felizmente esta disciplina.
Soy director del Festival "YA tú sabes! Salsa Festival" de Ginebra.