Curs

LLENGUATGE DE LA DANSA: Recursos artístics i pedagògics

A càrrec de Factoria Mascaró
Del 19 al 20 de març de 2022

2 dies | 12 hores

BARCELONA, Avinguda Vilanova 32 08902

Veure mapa

120,00

A través de jocs, exercicis, propostes coreogràfiques i processos d'improvisació i creació; i amb el suport de músiques de diferents estils; oferirem recursos per treballar la dansa.


El cos, la seva escolta, l'energia, el temps, la pulsació, el ritme, l'espai, figures, formes, recorreguts, moviments, gests, desplaçaments, massatges i creacions.
Diferents processos per entrar en la dansa com a art i llenguatge.


Curs adreçat a professorat d’escoles de música i dansa. És un curs molt indicat per a docents de música i moviment.

Dies de la formació:
  • 19/03/2022
  • 20/03/2022
Horaris:
Dissabte de 10h a 14h i de 15:30h a 19:30h i diumenge de 10h a 14h.
Material necessari per assistir a la formació i/o recomanacions pels alumnes:
Roba còmode, llibreta i una ampolla d'aigua.
Idioma:
Català
Data límit per inscriure's:
17/03/2022
Formadors
Factoria Mascaró

Quim Serra, Jordi Rubio, Laida Tanco i Lluís Fàbregas; director i ballarins de la cia de dansa Factoria Mascaró, tenen anys d'experiència en l'espectacle i la pedagogia de la dansa.
La companyia crea propostes pedagògiques per a centres de recursos, programes com el Dansa Ara de Barcelona, els Fem Dansa del Montseny, Mataró, El Garraf; a la UAB, a escoles d'estiu de la Generalitat, Rosa Sensat, a escoles públiques, Esbarts i Teatres com El Palau de la música Catalana i el Liceu.

Més informació

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la teva experiència i els nostres serveis, analitzant la navegació en el nostre lloc web. Si contínues navegant considerarem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació en la nostra Política de cookies.

Tancar text